Idea bloga

Witam wszystkich!

Założyłam tego bloga w celu prowadzenia dziennika o pielęgnacji moich włosów. Od przeszło roku świadomie dbam o włosy, ale niestety dalej nie wiem co one lubią a czego nie. Pod koniec września zeszłego roku założyłam zeszyt, w którym notowałam co i jak stosowałam na włosy, by później wywnioskować co szkodzi moim włosom a co wręcz przeciwnie. Niestety systematyczne zapisywanie nie trwało zbyt długo - ostatni wpis jest z 23.02.15, przy czym od listopada do stycznia nic nie zapisywałam. Przez cały ten czas, próbowałam różnych szamponów, odżywek, masek, olejków. W zasadzie to do dzisiaj próbuję i tak jak wspomniałam wcześniej, nie wiem jaka powinna być prawidłowa pielęgnacja moich włosów. 


Długo przymierzałam się do założenia bloga. Miałam już ich kilka, które tylko założyłam i nie publikowałam żadnych postów.  Tak naprawdę ciągle nie wiedziałam od czego zacząć i co napisać, a poza tym nie miałam czasu – pisałam pracę magisterską, która pochłaniała mój czas i energię a także mnie stresowała – skutkiem czego było wzmożone wypadanie włosów (przynajmniej tak mi się wydaje, że to przez to). Postanowiłam, że założę bloga już tak na poważnie po obronie, a najlepiej jak już się wyprowadzę od rodziców i zacznę mieszkać z moim chłopakiem, czyli kiedy zacznę nowe życie. Obrony jeszcze nie miałam, ale praca już jest skończona i czeka na akceptację. Tak więc w końcu mam czas dla siebie :) 

Kupiłam wczoraj naftę kosmetyczną, którą dzisiaj pierwszy raz zastosowałam, a oprócz tego zaczęłam zażywać DroVit oraz zmierzyłam długość moich włosów. Dlatego pomyślałam, że warto spróbować ponownie wszystko zapisywać i obserwować zmiany. Odnalazłam mój zeszyt, zapisałam w nim wszystko co istotne ale uznałam, że to za mało – założyłam więc bloga, co uważam, że bardziej zobowiązuje do systematycznego prowadzenia notatek (przecież może ktoś to będzie czytał i daj Boże śledził nowe wpisy). 

W następnym poście opiszę, jak stałam się włosomaniaczką, jakie są moje włosy, co stosuję, do czego dążę oraz umieszczę kilka zdjęć. Jeżeli dotarłaś do końca tego wpisu – zostaw po sobie ślad; bardzo Ci dziękuję za przeczytanie i zapraszam ponownie. 

Buziaki,
Angie.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włosowy Naked Challenge od "Porady Herrbaty"

Wypadanie włosów.

L'Oreal Elvive | Wygładzająca maska ze skrobią ziemniaczaną