Jak wygląda moja pielęgnacja włosów?

Różnie 😉 Stosuję zamiennie różne kosmetyki, ale jest pewien schemat: ♥ Przed każdym myciem olejuję włosy (ale dopiero od 3 tygodni, wcześniej raz na tydzień) ♥ Włosy myję delikatnym szamponem, a co 4-5 myć szamponem oczyszczającym (czyli z SLS) ♥ po myciu odżywka do spłukiwania ♥ Ostatnie płukanie chłodną wodą ♥ Przed rozczesaniem włosów nakładam olejek lub odżywkę b/s ♥ Rozczesuję włosy głową w dół, zaczynając od końcówek ♥ Pozostawiam rozpuszczone włosy do wyschnięcia ♥ Gdy są już tylko lekko wilgotne wcieram olejek w końcówki i robię koczek lub "kitkę" na czubku głowy 😊 w tak spiętych włosach również śpię.
Zdarza się, że muszę włosy wysuszyć suszarką. Suszę chłodnym nawiewem, suszarką z jonizacją. Gdy nie olejowałam włosów przed myciem, po myciu nakładałam na włosy maskę Kallos na ok. 30 min. Zdarzało się również, że stosowałam olejowanie i maskę (tzw. włosing 😆 ) Wszystko zależało od ilości czasu jaki miałam (lub chęci 😅 ). A tu przykładowe kosmetyki, które stosuję:


Wczoraj po myciu zastosowałam w końcu płukankę malinową z Yves Rocher, która ma działać wygładzająco. Włosy po niej są gładkie i błyszczące. Chociaż tak naprawdę nie wiem co się do tego przyczyniło: czy olejek jojoba, czy płukanka czy może nowe serum na końcówki, które wczoraj zaczęłam. Mam puszące się włosy i za wszelką cenę próbuję to puszenie zniwelować. To między innymi dlatego zdecydowałam się na olejowanie przed każdym myciem. Wcześniej stosowałam po każdym myciu maskę bananową z Kallosa, później keratin ale włosy dalej się puszą. Możliwe, że są przeproteinowane. Dlatego na jakiś czas rezygnuję z maski na rzecz olejowania, a do tego na koniec będę stosować płukankę malinową. Ewentualnie będę czasem stosować Blueberry z Kallosa. Po miesiącu zobaczymy czy są jakieś postępy i na pewno o tym napiszę. 
Moja wczorajsza pielęgnacja: ♥ Olejek jojoba Yves Rocher ok. 2,5h przed myciem na długość od ucha w dól ♥ Dr Organic aloe vera- delikatny szampon bez sls, bez silikonÓw ♥ Garnier Fructis Oil Repair 3- odżywka do spłukiwania ♥ Na odciśnięte włosy ręcznikiem, kilka kropel płukanki malinowej z Yves Rocher, po kilku minutach spłukałam włosy letnią wodą ♥ Kilka kropel olejku makadamia wtarte w wilgotne włosy ♥ Czesanie włosów na mokro głową w dół ♥ Włosy myłam przed spaniem więc je spięłam w kitkę na czubku głowy ♥ Rano rozpuściłam włosy, wyczesałam i nałożyłam jedna pompkę olejku z Avonu i pozostawiłam rozpuszczone, bo nie wysuszyły się przez noc. Później splotłam francuza, którego możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Oczywiście kolor na zdjęciu nie wyszedł rzeczywisty... 

A oto lista kosmetyków, które aktualnie stosuję:
Oleje: aktualnie tylko jojoba z YR
Szampony: Dr Organic Aloe Vera (bez SLS), Herbal Care, Szampon Czarna rzepa (z SLS, niestety swędzi mnie po nim skóra głowy więc używam zamiennie z H&S, który jest w domu. Może poleci mi ktoś dobry, oczyszczający szampon?)
Odżywki: Garnier Fructis Oil Repair 3, Ziaja Odżywka Intensywne nawilżanie, z kiełkami pszenicy b/s
Płukanka: Yves Rocher, Vinaigre de Rinçage (Płukanka octowa z malin)
Olejki ochronne: Bioelixire Serum makadamia oil + collagen (z biedronki), Advance Techniques Serum do włosów „Gładkość jedwabiu" (z Avonu)
Termoochrona: Schwarzkopf, Gliss Kur, Thermo-Protect, Blow Dry Oil
oraz Maski, od których moje włosy obecnie odpoczywają, ale uznałam, że napiszę wam, które mam: Kallos Keratin (proteinowa), Kallos Blueberry (emolientowa), Kallos Latte (jeszcze nie próbowałam)

A jak wygląda wasza pielęgnacja włosów? A może jest coś co robię źle? Napiszcie w komentarzu 😉

Zdjęcia pochodzą z mojego profilu na Instagramie, na który serdecznie zapraszam: @pielegnacjawlosow Całkiem świeży, będzie mi miło jak mnie dodacie do swoich obserwowanych 🙈

Buziaki,
Angie.

Komentarze

  1. W warkoczu wyglądają fenomenalnie! Przepiękne są :)
    Najwyższy czas kupić tę odżywkę Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :) szkoda, że na razie tak nie błyszczą rozpuszczone...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włosowy Naked Challenge od "Porady Herrbaty"

L'Oreal Elvive | Wygładzająca maska ze skrobią ziemniaczaną

Wypadanie włosów.