Akcja włosomaniaczek #1 "30 dni dla włosów"!


Wczoraj Anwen ogłosiła na swoim blogu włosową akcję, mającą na celu wyrobienie w sobie nawyku codziennego dbania o włosy. Najbardziej podoba mi się w tym to, że samemu można sobie wybrać dowolną liczbę sposobów dbania o włosy :) Zapraszam do dalszego czytania. 

Dla mnie to idealna akcja. Akurat zaczęłam jeść siemię lniane i pić skrzypokrzywę, a także robić raz w tygodniu maskę z żółtkiem i olejkiem rycynowym. Akcja rusza 1 kwietnia i trwa cały miesiąc. Chodzi o to, żeby codziennie zrobić coś dla włosów. Nie muszą to być zawsze te same czynności, jeżeli nie ma takiej potrzeby. Chodzi mi np. o olejowanie przed każdym myciem. Ja myję włosy różnie, co dwa dni albo codziennie. Wszystko zależy od pory w jakiej je myję. Dlatego stawiam między innymi na olejowanie, nie codziennie, a przed każdym myciem - żeby to się stało moim nawykiem, póki włosy tego będą potrzebować. 
Tak więc w sobotę planuję zrobić zdjęcie włosów i zmierzyć długość dwóch wybranych pasm włosów do kontroli. Na blogu Anwen można pobrać 30 dniowy plan z rozpiską zabiegów. Ja wybrałam:

  • masaż skóry głowy (podczas każdego mycia głowy)
  • olejowanie na mokro (przed każdym myciem)
  • olejowanie na sucho (przed każdym myciem)
  • olejowanie końcówek (przed każdym myciem)
  • serum silikonowe (codziennie na końcówki, na długośc włosów od ucha w dół po każdym myciu)
  • maska pod czepkiem foliowym i ręcznikiem (dwa razy w tygodniu)
  • domowa maska z żółtkiem (raz na tydzień, dodając różne półprodukty)
  • skrzypokrzywa (codziennie)
  • siemię lniane (codziennie)
  • i od siebie dodałam witaminę B w tabletkach (codziennie)


Mam nadzieję, że po miesiącu zauważę przyrost włosów i mniejsze puszenie, które jest moją zmorą. Jestem bardzo podekscytowana tą akcją :P haha Szalona włosomaniaczka. Jest to pierwsza tego typu akcja, w której biorę udział i serdecznie zapraszam wszystkich chcących poprawić wygląd swoich włosów do akcji :)




Jeżeli macie jakieś pytania związane z włosami, chętnie odpowiem. Piszcie w komentarzu lub na moją skrzynkę mailową

pielegnacjawlosowblond@gmail.com

Dziękuję serdecznie za odwiedziny,
Buziaki,
Angie 😘 


Wszystkie zdjęcia znajdujące się na blogu są mojego autorstwa i są chronione prawem autorskim.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Włosowy Naked Challenge od "Porady Herrbaty"

Wypadanie włosów.

L'Oreal Elvive | Wygładzająca maska ze skrobią ziemniaczaną