Seria INGREDIENTS #3 | Schwartzkopf | Gliss Kur Every Day Oil Elixir



Kolej na prześwietlenie składu następnego produktu. Jest to serum silikonowe firmy Schwartzkopf. Serum, tak jak odżywka, jest stałym punktem w pielęgnacji moich włosów. Po każdym myciu, przed rozczesaniem wcieram olejek firmy Creme of Nature (o którym pojawi się oddzielny post z serii INGREDIENTS) a jak już włosy będą prawie suche, wcieram w końce właśnie to serum. W miarę możliwości stosuję je codziennie by końce były dobrze zabezpieczone. Zapraszam do dalszego czytania.


Od producenta

Odżywia włosy na 3 sposoby:
  1. Przed myciem włosów => dla ekstra pielęgnacji
  2. Na osuszone ręcznikiem włosy => dla elastyczności (?) [nl. voor soepelheid]
  3. Na suche włosy => jako piękne wykończenie 
1-2 pompek rozetrzeć w dłoniach i wetrzeć w długość włosów i końcówki. 


Skład:
1. Cyclomethicone - emolient, który jest rodzajem lekkiego oleju silikonowego
2. Dimethiconol - suchy emolient
3. Heli anthus Annuus Seed Oil - olej z nasion słonecznika, emolient tłusty, jest bogatym źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), głównie kwasu linolowego oraz witaminy E.
4. Argania Spinosa Kernel Oil - Olej arganowy - Otrzymywany w wyniku tłoczenia na zimno z orzechów drzewa arganowego. Jest szczególnie zalecany dla skóry dojrzałej i odwodnionej. Jest bardzo bogaty w witaminę E i prowitaminę A, dzięki którym ma on niezwykłą moc przeciwutleniacza. Olej arganowy głęboko i skutecznie nawilża skórę, posiada silne działanie regenerujące, chroni przed silnym działaniem słońca oraz wiatru, chroni przed procesem starzenia się skóry a także łagodzi objawy trądziku młodzieńczego, alergii i łuszczycy.
5. Octocrylene - filtr UV
6. Parfum
7. Benzyl Alcohol - konserwant
8. Butylphenyl Methylpropional - składnik zapachowy
9. Geraniol - składnik zapachowy, imituje zapach pelargonii
10. Hexyl Cinnamal - składnik zapachowy, imituje zapach jaśnimu
11. Citronellol - składnik zapachowy, imituje zapach róży i geranium
12. Limonene - składnik zapachowy, imituje zapach skórki cytrynowej
13. Benzyl Salicylate - składnik zapachowy
14. Linalool - składnik zapachowy, imituje zapach konwalii
15. Alpha-Isomethyl Ionone - składnik zapachowy
16. Citral - składnik zapachowy, imituje zapach cytryny
17. Cl 40800 - barwnik




Skład krótki, dwa oleje na wysokiej pozycji co mnie przekonało do zakupu :) Nie jest nafaszerowany silikonami, duży plus za to!  Bo jak wiadomo, co za dużo to niezdrowo ;) Tylko jeden konserwant i maaasa składników zapachowych. Mi na szczęście nic złego nie robią, nie zauważyłam negatywnego wpływu na włosy ani reakcji uczuleniowej na dłoniach. Wręcz przeciwnie. Włosy są gładkie i błyszczące. Nie mam pewności, który olejek dał taki efekt, ale końce zdecydowanie są w lepszej kondycji :) Konsystencja gęsta chociaż na zdjęciu (jedna pompka) nie wygląda, trochę się rozpłynął zanim zrobiłam zdjęcie :P Pompka rewelacyjna, na pewno będzie baardzo wydajny. Mi wystarczą 2 pompki. Gorąco polecam! W Polsce wiem, że można dostać ten olejek w Rossmannie za 25 zł. Ma troszkę inny skład, ale myślę, że nie zrobi to wielkiej różnicy w pielęgnacji. 

Na koniec chciałam was zaprosić do polubienia mojej strony na Facebooku gdzie możecie wziąć udział w wydarzeniu "30 dni dla włosów z Anwen", która rusza już w sobotę! :)

Jeżeli macie jakieś pytania związane z włosami, chętnie odpowiem. Piszcie w komentarzu lub na moją skrzynkę mailową

pielegnacjawlosowblond@gmail.com

Dziękuję serdecznie za odwiedziny,
Buziaki,
Angie 😘 

Wszystkie zdjęcia znajdujące się na blogu są mojego autorstwa i są chronione prawem autorskim.

Komentarze

  1. Chyba moje najbardziej ulubione serum! Wystarczyło mi na prawie rok (przy codziennym stosowaniu), końcówki były w świetnym stanie, a włosy miękkie i gładkie. Niestety nie wiem co mnie podkusiło i zamieniłam je na serum L"oreal Extraordinary Oil, któro jest poprawne, ale zauważyłam, że przesusza mi włosy :/

    Dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włosowy Naked Challenge od "Porady Herrbaty"

Wypadanie włosów.

L'Oreal Elvive | Wygładzająca maska ze skrobią ziemniaczaną