L'Oreal Elvive | Wygładzająca maska ze skrobią ziemniaczaną


Tajemnica wczorajszego zdjęcia na moim Instagramie @pielegnacjawlosow rozwiana :) Kupiłam kolejną maskę do włosów... Ale tylko dlatego, bo nigdy się z takim składem nie spotkałam ;) Jak wiadomo, zmagam się z puszeniem się włosów. Skrobia ziemniaczana jest zalecana właśnie do takich włosów. Można ją dodać do swojej ulubionej maski lub samemu zrobić domową. Wiem o tym wszystkim ale jeszcze się do tego nie zabrałam (leniuch). Wczoraj w sklepie Action (w Holandii), jak zwykle podczas zakupów, zaglądam na pułki z kosmetykami do włosów. Ku mojemu zdziwieniu, natknęłam się na tą z L'Oreal, która ma uwaga.... skrobię ziemniaczaną na piątej pozycji! :) Dla mnie (lenia) idealnie :D W dodatku kosztowała jedynie 2.5 € więc bez zastanowienia wylądowała w koszyku :)

Jeżeli chodzi o skład, to ma 26 pozycji. Niestety ma Isopropyl alcohol ale zaraz przed Parfum czyli daaaleeekooo ;) Co najważniejsze, to jak wspomniałam, ma skrobię ziemniaczaną Potato starch modified na piątej pozycji więc nawet wysoko. Przed jest oczywiście (1) woda Aqua, następnie  (2) Cetearyl alcohol czyli emolinet tłusty, (3) Behentrimonium Chloride konserwant i antystatyk, który wygładza włosy i daje im blask, (4) emulgator Peg-180. Później mamy silikon a dalej gdzieś jest humektant Hydrolizat protein pszenicy a zaraz po tym Arginine . W składzie znajdziemy również Olej z nasion kamelii olejodajnej. W masce przeważają emolienty. Nie jest to wpis z serii Ingredients, więc nie będę tu szczegółowo opisywać każdego składnika, ale jak ktoś będzie zainteresowany taką rozpiską to będę mogła napisać taki post na życzenie ;) 

Producent zapewnia, że włosy będą błyszczące i wygładzone. Moje takie po niej są! Jestem zachwycona działaniem. Aczkolwiek, użyłam jej dopiero raz to już skradła moje serce. Nie chcę przeciążyć włosów, więc może nie będę jej stosować przy każdym myciu ale... I tak sprawdzę jak włosy będą się zachowywać przy każdym myciu głowy ;)

Włosy myłam wczoraj późnym popołudniem. Zastosowałam mój ulubiony szampon pokrzywowy z YR, odżywkę odbudowującą również z YR a na koniec, po odsączeniu nadmiaru wody, wgniotłam we włosy nową maskę i trzymałam nad wanną ok 2-3 min i spłukałam letnią wodą. Przed rozczesaniem nałożyłam mój kolejny ulubieniec czyli olejek arganowy, który również pełni funkcje termoochrony. Pozostawiłam włosy do wyschnięcia. Jako, że miałam na drugi dzień na rano a włosy nie zdążyły mi się całkowicie wysuszyć, to podsuszyłam je chłodnym nawiewem i z dyfuzorem, nakładając wcześniej ponownie troszkę olejku. Na noc zrobiłam jak zwykle koczek ślimaczek. W ciągu dnia miałam zwykłą kitkę, bo podobał mi się skręt :) Wyglądały na bujne i ładnie były dociążone, że nie musiałam rano nakładać serum. Żałuję teraz, że nie zrobiłam zdjęcia w kitce. Pracuję na dwie zmiany (praca fizyczna, na magazynie sieci trzech sklepów - zakupy online; trochę trzeba się nachodzić i nadźwigać) Tak więc w pracy dużo chodziłam więc kitka była cały czas "w ruchu". Na zdjęciu poniżej, włosy jedynie rozpuściłam, nie nakładałam nic i nie czesałam ich. Jedynie delikatnie palcami. Były troszkę poplątane.

Nie wiem jak dla Was to wygląda, ale ja jestem zachwycona efektem. Włosy w ogóle nie są spuszone, po całym dniu pracy! Nareszcie! I do tego tak pięknie błyszczą :) Och i ach :)  W Polsce niestety jej chyba nie ma, szukałam w Internecie ale bez skutku. Jeżeli ktoś jest z okolic Chorzowa (woj. śląskie) a chciałby wypróbować tą maskę to możemy coś pokombinować ;) wystarczy, że napisze maila z zapytaniem: pielegnacjawlosowblond@gmail.com

Zdjęcia robię telefonem ale tak właśnie patrzę na jakość tych zdjęć i postaram się jednak następnym razem zrobić zdjęcia normalnym aparatem a nie mobilnym... 

Jeżeli macie jakieś pytania związane z włosami, chętnie odpowiem. Piszcie w komentarzu lub na maila podanego wyżej.


Dziękuję serdecznie za odwiedziny,
Buziaki,
Angie 😘 

Wszystkie zdjęcia znajdujące się na blogu są mojego autorstwa i są chronione prawem autorskim.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Włosowy Naked Challenge od "Porady Herrbaty"

Olejowanie

Aktualizacja